Subject: FW: Kaunissaare-Kehra tee 11127 km 2,326 tõstetud ristmiku põhiprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jan 2024 10:37:46 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, January 12, 2024 10:35 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Kaunissaare-Kehra tee 11127 km 2,326 tõstetud ristmiku 
põhiprojekt

Tere! Aitäh tähelepanekute eest.

Sai vastavalt teie märkustele korrigeeritud.

Pöördekoridorid tehtud nii autoga kuid igaksjuhuks ka 16,5m autorongiga 
kõige ebasoodsamates trajektoorides seega saab väita, et ristmik on 
piisavalt suur ka erandlikeks olukordadeks. Tegelikult on üldse väga 
kaheldav kas mõni suurem autorong või buss staadioni juurde keerab sest 
parkla on väike ja rajatistega piiritletud ( ei ole jäetud arenemisruumi). 
Ühesuunalise kõrvaltänava kohta arvan, et paremaid alternatiivseid marsruute 
on üsna palju ehk siis veoauto võimalus on väga minimaalne ja busside 
liikumised on samuti ainult kõrvalmaanteel.

Lugupidamisega

Simmo Talpas-Taltsepp

T-Konsult OÜ

On Wednesday, 10. January 2024 at 16:31, Merike Joonsaar < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]> wrote:

Tere.

Tänan projekti eest.

Edastan tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Analoogsetes kohtades kasutatakse vaegnägijatele mõeldud taktiilseid 
kive. Palun lisada.
2.	Eemaldatavad äärekivid peaks vastavalt tähistama (ristid peale).
3.	Projekteeritud äärekivide ulatuses näha ette haljasala taastamine.
4.	Sõpruse väljak teel on projekteeritud liiklusmärk liiklusruumis. Vajab 
täpsustamist.
5.	Ristmiku pöörderaadiuste sobivuse hindamiseks kanda joonisele 
pöördekoridorid. Kas peab arvestama ka busside liiklusega?
6.	Riigiteel on projekteeritud äärekivide vaheline sõidutee laius ca 0,5m 
võrra erinev (6.70/6.21m), mis ei ole sobiv lahendus. Tee laius peab olema 
ristmiku ulatuses äärekivide vahel ühtlane ja  kooskõlas normides tooduga. 
Vajab korrigeerimist.

7.	Kui projekti plaanilahendus saab lõplikult paika, siis palun koostada 
isikliku kasutusõiguse plaanid jalgratta- ja jalgtee rajamiseks riigitee 
alusele maale.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 5, 2024 12:38 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Kaunissaare-Kehra tee 11127 km 2,326 tõstetud ristmiku põhiprojekt

Tere.

Edastan kooskõlastamiseks tõstetud ristmiku projekti.

Lugupidamisega

Simmo Talpas-Taltsepp

53587866

T-Konsult OÜ